ozadje

Wednesday, August 17, 2011

Replay + BM-225

no končno je prišla volja do ustvarjanja (ševedno hvala acetonu) :)
predstavljam vam nor lakec (1. uporabljen) essence - replay... opazila sem ga pri Ivani in ga kupila ob prvi priliki :) ne vem kaj sem čakala do zdej, da ga probam?!? :) lak je umazano svetlo modre barve...v resnici je bolj temen kot na slikah in bolj vleče na turkizno barvo..

slikano na soncu

v senci

z mojo Rubi ♥

seveda se je ustvarjanje komaj začelo :) izbrala sem BM-225 in vzorec ki mi je podoben packam ali pa lahko bi bil kot gepard?! res nebi vedla :) kakorkoli temno moder essence - chuck je bil več kot primeren za ta cilj :)
nadlak spet essence quick dry top coat
meni se zdijo nori in spet bi jih kar pojedla :)




kasneje mi je na delu poču noht :( tako da bom mogla prej kot slej skrajšati dolžino :((( sem si kupila Mavala nail hardener in morem priznati da so moji nohti po treh nanosih že trši!

uživajte lep dan :)

5 comments:

  1. Zelo luštna manikura. Kako pa je bilo kaj z nanosom Replaya, si imela kaj težav? Ker meni je ta nva ščetka glupa in mi je malce težji za nanašati. Drugače je pa ful lepa barva.

    ReplyDelete
  2. tnx :D
    meni scetka ni napacna... imam vecje probleme z nanosom zaradi podlaka.. ne najdem takega, ki nebi oviral nanosa :( če dam lak direkt na noht brez podlaka je vsak nanos tako enostaven :(

    ReplyDelete
  3. It looks so nice, I love the color combo.

    ReplyDelete
  4. what a cute kitty!
    i like the mani too!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...