ozadje

Saturday, September 10, 2011

holo combo + BM

bila sem naveličana prejšnje manikure ampak mi je bila tako všeč, da je nisem hotela dati dol z nohtov :) naredila sem kompromis s sabo in si popravila 3/4 manikure :) podlaga je china glaze - sexy in the city in na prstancih nosim CG-breakin'. čez 3/4 nohta sem nanesla color club-revvvolution! temno siv holo, tudi ponos v moji kolekciji :) potreben je bil samo en sloj. brez nadlaka:

 

vse skupaj sem popestrila z BM-210 (hotela sem uporabiti zelo podoben vzorček na BM-205, ampak mi ni delal kot bi moral) in Nfu.Oh 65. brez nadlaka:



kako se vam zdi? meni je spet full všeč! :)

3 comments:

  1. This is really a cool idea! Haven't seen anything else like it before! I love it!

    ReplyDelete
  2. OMG! I love it! So creative and it looks so great!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...