ozadje

Thursday, July 14, 2011

franken mani :P

to je pa moj prvi uspeli franken polish :) notri je na oko 1/5 S-he 427... potem sem pa dodajala lake vseh barv, ki so imeli vsaj malo shimmerja :) hotela sem povdarit holo efekt ampak mi ni ratalo kaj preveč... z rezultatom sem pa vseeno zadovoljna :D





in ker mi je bilo dolgčas, sem uporabila še falš konad paletko ki sem jo dobila na ebayu in seveda essence - stamp me! black. nadlak: Orly - won't chip :D ta nadlak mi je zelo všeč...naredi tak efekt, kot da bi imela gelirane nohte :) je pa res, da se mi večkrat zmehurčka :( 
ne kritizirat moje obnohtne kožice... imam problem, da si jo grizem (ševedno boljše, kot da bi si grizla nohte) in ne vem kako si pomagat :(



2 comments:

  1. Lep franken.
    Manikura s konadom pa je prekrasna. Meni še vedno ne uspe lepo odtisniti konada na noht.

    ReplyDelete
  2. hvala :) zato pa znaš s čopičem, kar jaz ne znam :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...