ozadje

Saturday, July 2, 2011

Nail party :D

Kolegice že redno hodijo na manikure k meni :D naredimo nail party in se imamo fino :)

Tokrat sem pri eni uporabila nove šablonce, ki sem jih končno dobila :) BundleMonster je zakon! :)


Najlepši moder lak KIKO 336 in šablonca BM-208. Manikura je res uspela in obe sva bili zadovoljni z njo :)


Druga manikura za malo bolj zahtevno klientko... za rumeno podlago je uporabila Essence - My yellow fellow in čez s-he 393. Šablonca z metuljčkom je od essence, metuljčke sem pa naredila z laki: Sally Hansen - Going green, ChinaGlaze - let's groove in Manhattan roza Lotus effect. Jaz osebno tega nebi nosila ampak mi je všeč :) aja, pa še zlato-rumene diamantke sva dodale :)

naj bo to moj otvoritveni post :P
see ya***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...