ozadje

Wednesday, July 6, 2011

party time!

in spet zbrana druščina pri meni :) naj opozorim, da niso vsi nohti moji, nisem vse jaz nalakirala itd (podlak, nadlak ponavadi same nanesejo)... 100 ljudi 100 čudi pravijo :) vsaka ima svoj okus in svoje želje, pa četudi čudne (ne potiskaj mi kožice nazaj, joj ta noht je edini dolg, ne mi ga spilit! itd....) :P probam DOKAJ (čez določene stvari, pač ne morem :) upoštevat želje, ker mi je pomembno da so same zadovoljne, pa četudi jaz nisem :)

naj začnem pri najbolj zahtevni, ki se ji je smejala rit, ko je odšla od mene, tako je bila zadovoljna :)
podlaga: Golden Rose - ceramic (nima nekega dodatnega imena, na sliki zgleda dokaj oranžen ampak je bolj roza..), zebra vzorček s šablonco BM-223, uporabila sem essence - stamp me! black
manikura je potekala brez težav :)

pri naslednji manikuri sem kopirala idejo od ene blogerke, ki ima res dobre manikure! (http://mysimplelittlepleasures.blogspot.com/). svetlo lila je lak Zoya - Malia, vijola pa Catrice - forget me not! končni izdelek mi ni všeč..premajhni nohti za tolko vzorcev... pri tej blogerki, kjer sem idejo kopirala pride lepše do izraza ker ima dolge nohte. topcoat je tudi malo zafrknil zadevo in razpackal lak :(


naslednja je potrebovala največ časa, da se je sploh odločla kaj bi imela rada :) na koncu smo itaq izbrali nekaj tretjega, ampak bila je dobra izbira! podlaga: OPI - Suzi says feng shui, šablona BM-221, essence - stamp me! black in pikice sem naredila s Konad - pastel lavender. nadlak je pa ORLY - won't chip!



no tuki je pa še moja manikura, malo bolj preprosta :) uporabila sem essence - bonnie, bleščice so essence - edvard in en sloj nadlaka Orly - won't chip :) na soncu so se svetli, kot da jih imam priklopljene na elektriko! lov it!!! <3



no to je za danes vse :) upam da vam je všeč :)
see ya***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...