ozadje

Saturday, August 20, 2011

holo animals

no pa sem spet imela obiske :) kolegica je prišla na manikuro... nažalost ko sva končale je bila že tema tako da nisem mogla (spet) slikat holota na soncu :(
uporabila sem Nfu.Oh 65 in potem si je izbirala različne vzorčke (večinoma živalce), ki sem jih naredila s črnim essence stamp me! sodelavka mi je posodila 2 šablonci od KONADa  s katerimi sem full zadovoljna! čisto vsi vzorčki delajo super! očitno je šablona res vredna svoje cene...
uporabila sem:
KONAD m30 celo šablono
BM-221 za rožice na palcu
BM-222 za metuljčka na prstancu
GCOCL A02 za hello kitty na sredincu :)

njej je bilo zelo všeč, meni pa je bilo žal, da nismo imele časa (sem šibala delat), da bi še kaj okrasila in pobarvala.. :( drugič! :D



7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...