ozadje

Wednesday, August 3, 2011

Up In The Air

mkomaj sem čakala da sprobam nov lak od catrice - up in the air... čudovit je in vreden nakupa :D je nekako temnejši odtenek kremaste svetlo modre... 2 plasti laka sta bili čisto dovolj...in ker sem se tako zaljubila v mojega  edinega holota Nfu.Oh - 65 (do danes - prišel paket s štirimi lakci in med njimi 2 holota!!!!!! <3 ) sem ga mogla malo odtisnit s spužvico na konice :) in seveda sem potem dodala še malo essence - hello holo na rob konic :D ura je bila že pozna, mudilo se mi je v službo, tako da je zmanjkalo časa za top coat. in ne samo to, tudi posušili se mi niso do konca in sem imela par odtiskov :( naslednji dan sem pa fotografirala nohte :) upam da vam je všeč, meni je bilo full :D obnohtna kožica: grozljivka! druga roka je še hujša :(((



2 comments:

  1. thank you for ur award.. im so glad i found ur blog... ;)

    ReplyDelete
  2. meni pa tale odtenek ni potegnil na mojih nohtih :( sem bla kr mal žalostna k je tak lep v flaški :)
    naročila sem se na tvoj blog :)

    http://mrssashee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...