ozadje

Thursday, October 20, 2011

halloween idea #5

pri Polish Obsessed sem prejšnji teden videla kombinacijo Ick-A-Zombie! in sem jo morala TAKOJ sprobat! :)) komaj sedaj objavljam slikice, ker nisem imela časa do danes..
China Glaze Ick-A-Bod-Y sem že uporabila za halloween nohte no.3. ševedno me preseneča kako se hitro suši. daje hrapav finish, tako da je top coat obvezen. nanos je enostaven in dva sloja sta dovolj za polno prekrivnost.
Zombie Zest je prečudovit skoraj olivno zelen lak z mini zelenimi bleščicami nepravilnih oblik.. prav zombie barva :)
kombinacija je bila prelepa, da bi dodala še kakšen vzorček, ampak mi ni dalo mira in sem vseeno odtisnila dve lobanji :)

base coat: essence - ultra strong
layering: China Glaze - Ick-A-Bod-Y (2 coats) + China Glaze - Zombie Zest + Orly - Won't Chip
stamping plate: BM-211, 225
stamping polish: essence - stamp me!black
top coat: Orly - Won't Chip




opravičujem se vam za tako neredne poste zadnje čase, ampak se selim in dokler ne spravim stvari na mesto, nimam niti volje blogat :( upam da se čim prej vse reši in da dobim nazaj veselje do lepih nohtov.. trenutno so moji nohti nude in polomljeni..stresne situacije delajo svoje očitno :(

6 comments:

  1. wow! i love your mani :) love the layering effect soooo gorgeous! :) new follower here :) i'm a nail art blogger too :D

    ReplyDelete
  2. I totally snoozed on Halloween manis this year lol But I love yours! The stamping skulls are cool!

    ReplyDelete
  3. ful dobre manikure + odličen blog :) keep on doing :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...