ozadje

Thursday, October 13, 2011

halloween idea #3

sem ponosna lastnica laka, ki je izšel v lanski kolekciji China Glaze Hallowen 2010. lak Ick-A-Bod-Y je temno rjave barve z mnogo oranžnimi bleščicami. 2 sloja sta bila dovolj za prekrivnost. meni je zelo všeč in je res dobra kombinacija za halloween :) sprobala se ga tudi čez Maybeline Colorama - Urban Orange (2 sloja) in en sloj CG, ampak mi rezultat ni ustrezal. dodala sem še en sloj za polno prekrivnost in bila končno zadovoljna. prstance sem seveda okrasila z BundleMonsterjevo šablonco 224 :) haha kar hecna je ta buča in groteskne veje nad njo :) halloween mi postaja vedno bolj všeč :) kaj pa vam? :D

base coat: essence - ultra strong nail hardener
base polish: Maybeline miniColorama - Urban Orange (2 coats) + China Glaze - Ick-A-Bod-Y (2 coats)
top coat: essence - high shine top coat

on my ring finger
base polish: Maybeline miniColorama - Urban Orange (2 coats)
stamping plate: BM-224
stamping polish: essence - stamp me!black
top coat: essence - high shine top coat





2 comments:

  1. Tale CG je pa res pravi lepotec.. Sem ravno danes razmišljala, da bi dala rjavo na nohte ;).
    Vzorček je pa super ;)

    ReplyDelete
  2. This is SO cute! I did a full manicure like your ring finger the other day. I haven't posted it yet though.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...