ozadje

Sunday, October 16, 2011

Barbie with purple french?

vsakič ko gremo v Trst, grem pogledat v KIKOta če imajo vijola holo lak 255, ki si ga tako želim in ga nikoli ni :( tokrat so me celo 2x razočarali, ker so lakom dvignili ceno na 3.90€ z izgovorom da je bila cena 2.50€ promocijska...:( kakorkoli, dobili so novo kolekcijo, ki je nism niti pogledala ob slabi volji, police so bile polne novih izdelkov, zaloga lakov je velika, samo mojega 255 nimajo :( na hitro sem pokukala v škatlo z akcijo, kjer so bili laki po 1.50€ in si kupila 3 lake...
med njimi je bil umirjeno roza holo lak 247, ki sem ga morala kupiti :) lak je prečudovit! komaj sem čakala, da ga sprobam :) no, nažalost mi na meni ni bil všeč :( počutila sem se kot Barbika :) vsekakor jaz tega ne nosim, čeprav mi je zelooooo lep!

base coat: essence - ultra strrong
base polish: KIKO-247 (2 coats)


hotela sem obdržati manikuro, zato sem dodala vijola french (inspiracija pri Ivani :)... ševedno preveč pinkie za mojo dušo :( na drugih mi je všeč, na meni pa je obupno!

base coat: essence - ultra strrong
base polish: KIKO-247 (2 coats)
french polish: Catrice - Forget-Me-Not!


in še zadnji poskus, da bi mi bila manikura všeč; dodala sem lak z vijola-modro-srebrnimi bleščicami :) mislim, da sem izboljšala manikuro, ampak sem jo potem vseeno odstranila, ker mi ni bilo všeč (na meni!).

base coat: essence - ultra strrong
base polish: KIKO-247 (2 coats)
french tips polish: Catrice - Forget-Me-Not!
top polish: essence - Troy
top coat: essence - high shine topcoat



kako se vam zdi? ko gledam slike, mi je zelo všeč zadnja kombinacija :D v živo sem bila pa kot Barbie z vijola frenchom :D haha
lep preostanek nedelje želim! :)

6 comments:

  1. Meni je že sam po sebi zelo všeč. <3 Škoda, da so jim ceno že nabili nazaj na 3,9€, bo treba počakati naslednje znižanje. :D Tale gre pa na mojo WL. So mi pa vse nadgradnje všeč. <3

    ReplyDelete
  2. I like it i like it a lot!!!!!!!!!:))))...res je cute, vem pa da tebi to ni preveč všeč, škoda!;)...pridna, sedi 5!:P...

    ReplyDelete
  3. Wow! What a great idea! This looks stunning!

    ReplyDelete
  4. Končna manikura mi je zelo všeč. French brez Troya mi tudi super zgleda.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...