ozadje

Saturday, October 1, 2011

various meetings

imam par lakov, ki so narejeni, da jih spojiš z ostalimi... veselim se trenutkov, ko lahko to sprobam in zadnjič sem to spet doživela...:) spoznajte Sally Hansen - Wet Cement s Claire's cosmetics nail polish (no name). Claire's je svetlo zelen lak z zlato zelenim shimmrom. prekrivnost je zelo slaba, zato to je to eden tistih lakov, ki jih rada kombiniram :)






'najzahtevnejši' prijateljici sem naredila manikuro in tokrat je skoraj veljalo; 'naredi kar hočeš' :D nalakirala sem ji nohte s prekrasnim Nfu.Oh 65 in prstance okrasila z essence - helo holo. na ostale nohte sem do polovice dala China Glaze - Sexy In The City in na ostalo polovičko pa svetlo modro rožico. na njeno željo je dodala Helo Holo še na konice nohta, kar je dejansko izpadlo super! :) za top coat sem uporabila essence - quick dry top. manikura nam je bila zelo všeč :) ker se mi je mudilo sem slikanje prepustila dragemu <3 (malo more še povadit) :)) hehe



bonus slikica :) full dobra čokolada iz Grčije! :) jejjj


lep vikend!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...