ozadje

Tuesday, October 18, 2011

halloween idea #4

..jaz sem brez besed :)

base coat: essence ultra strong
base polish: wet n wild - Blackmail (2 coats)
blood & lips: acrlyic DecoArt
teeth: essence - stamp me!white
top coat: essence quick dry (2 coats)





dobila sem cel kup rabljenih lakov :) nekaterih znamk res ne poznam in sem zelo vesela da jih sedaj celo imam :) najbolj sem navdušena nad Loreal Jet-Set, ker sem jih uporabljala, ko sem bila mlajša :) tudi teh mini s-hejev nisem še videla :)
uživajte :)

9 comments:

  1. This looks SO great!!!!

    ReplyDelete
  2. Joj, kdaj se lahko naročim za manikuro?? ;P Kako to, da si se odločila za dve plasti top coata?

    ReplyDelete
  3. thank you all :) <3

    @sana koncno me nekdo to vprasa ;) z veseljem ti naredim manikuro :)haha 2 plasti top coata sem uporabila, ker se je prva plast skoraj vpila v manikuro in mi je všeč finish, ki nastane z debelo plastjo top coata in da rata noht gladek ne pa hrapav :)

    ReplyDelete
  4. Škoda, ker me trenutno ni in me še nekaj mesecev ne bo v Sloveniji. Se morda zmenimo, ko se vrnem :) Me pa zelo preseneča, da te ni še nihče drug prosil za manikuro, res delaš čudovite stvari :) In hvala za pojasnilo glede top coata, zdaj te čisto razumem :)

    ReplyDelete
  5. holy crap i love this! might need to try it :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...