ozadje

Monday, October 10, 2011

halloween idea #1


komaj sem čakala da pride ta čas, ker imam dosti halloween motivov na BM šabloncah :)
nohte sem si nalakirala z novo pridobljenim Deborah pret a porter - Emerald Bijoux, ki je neke vrste duochrome ampak v zelo slabi različici. lak prehaja iz zelene barve v temno modro, skoraj vijoličasto. prstance sem prepustila drugemu duochromu Catrice - Iron Mermaiden, ki pa v streklenički zgleda kot multichrome, vendar na nohtu je vse prej kot to. odseva nežno roza barvo, ki se pod kotom spremeni v olivno zeleno... čez Deborah sem nanesla Nfu.Oh 52 in čez Catrice pa Nfu.Oh 49. nikakor da se je ta kombo posušil :( zato se pa vidijo posledice (slikala sem namreč naslednji dan) na nohtih pa še kazalec mi je počil :(





modro podlago sem uporabila za natisnit strašnega duhca, ki se sprehaja ponoči naokrog :) odtisnila sem ga iz BundleMonsterjeve šablonce BM-223 z essence - stamp me!white. ideja je bila, da bo duhec fluorescentno rumen, ampak nimam takega laka, ki bi delal s štampiljkami, zato sem ga natisnila v beli barvi in nato pobarvala z Depend - 35.
na prstance sem pa odtisnila hišo strahov iz šablone BM-224 s črnim essence - stamp me!black, okna sem naredila na enak način kot duhca in tla sem pobarvala z rjavim lakom essence - Spicy.
topcoat: essence - quick dry
na slikah se dobro vidi duochrome od catrice, medtem ko ga je deborah zgubila z nadlakom Nfu.Oh.


5 comments:

  1. Podoba na prstancu mi je zelo zelo všeč.

    ReplyDelete
  2. Zakon! Kje si pa dobila te šablonce? Drugače se nikoli ne matram s šabloncami, ampak za take motive bi pa se :)

    ReplyDelete
  3. @sana: narocila sem jih na amazonu :)

    tnx 4 your comments! :)
    xoxo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...